Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Zwroty

 

Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Jeżeli się na to zdecydujesz postępuj w następujący sposób:

 

1. Pobierz formularz odstąpienia od umowy

Następnie wypełniony prześlij na nasz adres: przeciw60@gmail.com
Masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki

 2. Spakuj produkt z akcesoriami

Jeżeli to możliwe skorzystaj z opakowania, w którym został doręczony wraz z paragonem lub fakturą. Będziemy bardzo wdzięczni jeżeli owiniesz przesyłkę w papier lub folię i okleisz taśmą. Powinieneś to zrobić do 14 dni od odstąpienia od umowy.

3. Odeślij paczkę na adres:

Stop 60

Emiliana Konopczyńskiego 5/7 m.11

00-335 Warszawa

4. Oczekuj na zwrot pieniędzy (do 14 dni)

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania.  

 

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie Sklepu.

 

 


 

Reklamacje

 

 

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy (dwóch lat). Reklamację prosimy składać w następujący sposób:  

 

1. Pobierz formularz reklamacji

Następnie wypełniony prześlij na nasz adres: przeciw60@gmail.com
Masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki.
W związku z wadą możesz żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.  

 2. Spakuj produkt z akcesoriami

Jeżeli to możliwe skorzystaj z opakowania, w którym został doręczony wraz z paragonem lub fakturą. Będziemy bardzo wdzięczni jeżeli owiniesz przesyłkę w papier lub folię i okleisz taśmą. Powinieneś to zrobić do 14 dni od wysłania formularza reklamacji.

3. Odeślij paczkę na adres:

Stop 60

Emiliana Konopczyńskiego 5/7 m.11

00-335 Warszawa

4. Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl